تاکید بر کاهش چشمگیر مصرف برق در ادارات و صنایع خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به فرارسیدن فصل گرما، بر ضرورت کاهش چشمگیر مصرف برق در دستگاههای اجرایی و پایش مستمر بخشهای صنعتی و کشاورزی تاکید کرد.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۲:۴۵