مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی با تبریک روز کارگر و معلم، گفت: این روزها، از آنِ کسانی است که آیندهٔ ایران را میسازند؛ آیندهای که بر پایهٔ دانش و تلاش استوار است.
سرپرست مرکز بهداشت کیش، گفت: رشد علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور مدیون تلاش استادان و معلمانی است که با صبر، عشق و مسئولیتپذیری، چراغ هدایت نسلهای امروز و فردا را روشن نگه میدارند.