تمدید شدن پویش اهتزاز پرچم در کرمانشاه تا سه شنبه ۵ خرداد
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با قدردانی از مشارکت حماسی قشرهای مختلف مردم در پویش نگهداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی، از تمدید برنامه تا روز سهشنبه ۵ خرداد خبر داد.
۰۴ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۵۸