پخش زنده
امروز: -
کلاته رودباری ها همزمان با برداشت گل محمدی ، فرآوری گلاب نذری برای حرمین شریفین عسکریین را آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ جواد بناییان سفید شهردار کلاتهرودبار دامغان با پیشبینی برداشت ۲۰ تن گل محمدی از باغستان ها گفت : فصل برداشت، زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر از اهالی منطقه را فراهم کرده است .
وی افزود: شهروندان کلاته رودباری امسال هم ۲۰۰ لیتر گلاب این شهر را برای شستوشوی حرمین مطهر سامرا اهدا می کنند.