پخش زنده
امروز: -
با اجرای طرحهای تشدید نظارت بر بازار ۳ واحد دارای انبارهای خارج از شبکه توزیع کالا در گرمسار مهر و موم شد .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ علی همتی فرماندار گرمسار گفت : این سه واحد صنفی انبارهای ثبت نشده در سامانه انبار کالاها را داشتند و با دستور بازرسان به دلیل گران فروشی و ذخیره و عرضه نکردن کالای اساسی در بازار مهر و موم شدند و برای آنها پرونده قضایی تعزیراتی تشکیل شد.
همتی گفت: یکی از مهمترین تخلفات این واحدها نگهداری کالاهای دارای قیمت قدیم و فروش آنها با قیمت جدید بود .