پخش زنده
امروز: -
شهروند خبرنگار ما از اختلال در قسمت پرداخت هزینهها در سامانه درگاه ملی مجوزهای کشور و متصل نبودن این سامانه به پایگاه اینترنتی پست گلایه کرده است.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در شرایط اقتصادی کنونی و افزایش اهمیت تولید، بسیاری از افراد، به دنبال راهی برای راه اندازی کسب و کار مستقل برای خود هستند زیرا با کارآفرینی، نه تنها رفاه بیشتری در انتظارشان خواهد بود، بلکه با افزایش اشتغال زایی از آمار بیکاران نیز کاسته خواهد شد. سامانه صدور جواز تاسيس تحت عنوان درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور هم قرار است شرایطی را فراهم کند تا متقاضیان صدور جواز تاسيس به راحتی بتوانند، برای صدور جواز کسب و کار خود درخواست دهند. انتظار می رود با راه اندازی این سامانه گره ای از کار متقاضیان راه اندازی کسب و کار و افراد جویای کار برداشته شود و خود این سامانه به مشکلی برای شهروندان مبدل نشود.
متن پیام شهروند خبرنگار ما: باعرض سلام و ادب و احترام
هفته گذشته برای ثبت درخواست مجوز به سامانه درگاه ملی مجوز مراجعه نموده و باطی مراحل اعلام شده به مرحله احراز نشانی رسیدم. با کلیک برروی گزینه پرداخت در داخل سایت صفحه پرداخت باز نشد و با توجه به مطالب مندرج در راهنما که به سایت gnaf.post.ir اشاره شده و اعلام شده بود که اگر یک بار احراز نشانی در این سایت انجام شود نیازی به احراز نشانی دوباره نیست از خود سایت پست اقدام به پرداخت و مراحل احراز نشانی نمودم و مأمور پست به درب منزل آمدند و احراز هویت شده و کد رهگیری دریافت کردم که در پایگاه اینترنتی پست قابل رویت است. حال تصور بنده این بود که پس از ورود به درگاه مجوز با توجه به این که این درگاه باید به پست متصل باشد، این آیتم باید خود به خود بروز رسانی شده و کار بنده از این مرحله عبور کند. اما مجدد که به درگاه پرداخت هدایت می شوم با تماس با شماره راهنما اعلام می شود که باید دوباره هزینه پرداخت و این مراحل را طی کنید!!! و قسمت درگاه پرداخت ما هفته گذشته مشکل داشته است. به همین راحتی! سامانه ای که برای سهولت در مجوز کسب و کار ها راه اندازی شده برای دریافت پول های دوباره و چندباره بابت یک اقدام استفاده می شود و کسی هم پاسخگو نیست..