پخش زنده
امروز: -
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای مازندران از راه اندازی میز خدمت و ارائه 10 خدمت پر مخاطب در این اداره كل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، اصغر میرایی محمدی با اعلام این خبر گفت: این خدمات شامل ارائه موافقت اصولی برای ساخت شهرک حمل و نقلی، صدور موافقت اصولی برای احداث پایانه های عمومی بار و بازارگاه های الکترونیک حمل و نقل جاده ای ، صدور موافقت اصولی برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی و تیر پارکها ، صدور و تمدید پروانه بهره برداری از مجتمع های خدماتي رفاهی و تیر پارک ها، واگذاری تابلوهای تبلیغاتی، صدور حواله بار نامه، صدور پروانه صورت وضعیت ، صدور پروانه بهره برداری شرکت های حمل و نقل بین المللی و داخلی کالا، مسافر، موسسات و شعب، برگزاری آزمون و صدور مجوز تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی و صدور مجوز حمل محمولات ترافیکی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده ای مازندران هدف این طرح را ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به مشتریان در هر زمان و همسو با توافق نامهها و تفاهم نامههای میان آنها و سازمان نام برد و از جمله منافع میز خدمت برای هر سازمانی را ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان، بهبود حل و رفع درخواست های ورودی مشتریان به سازمان و نیز کاهش چرخه حل و رفع آنها، ارتقای حل و رفع درخواست ها در نخستین تماس مشتریان با میز خدمت، بهبود میزان بهره وری منابع پشتیبانی فناوری اطلاعات، مدیریت و کنترل اثربخش زیرساخت های فناوری اطلاعات، ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست کاربران و مشتریان بالا بوده و همچنین بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات عنوان کرد.
اصغر میرایی محمدی با بیان اینکه یک میز خدمت موفق شامل چهار عنصر کلیدی نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار بوده که با ترکیب مناسب این اجزا منافع و ارزش زیادی برای مردم ایجاد می کند افزود: در این فرآیند شهروندان میتوانند برای تسریع در روند رسیدگی به مسائل خود، به متصدیان میزخدمت مراجعه و از راهنمایی های آنان برای حل مشکلات بهرهمند شوند.